piątek, 2 sierpnia 2013

Kotlety z ciecierzycy

           Robiłam kiedyś falafele, ale nie wyszły mi tak jak sobie to wyobrażałam. Więc tym razem kotleciki z ciecierzycy zrobione tak typowo. Zawsze jest to alternatywna forma posiłku dla moich mięsożerców w domu.



  • 400 gr ciecierzycy
  • opakowanie przyprawy do kebabu
  • trochę soli
  • 5 łyżek oleju sezamowego
  • 2 jajka
  • 2-3 łyżki bułki tartej
  • kilka ząbków czosnku
  • olej do smażenia
Ciecierzycę namoczyłam w wodzie przez 12 godzin, później ją ugotowałam co trwało ok 45-50 minut. Ostudzoną zmieliłam w malakserze, dodałam bułkę, jajka, przyprawy, sól, czosnek pokrojony i przesmażony na oleju oraz olej sezamowy. Wymieszałam i uformowałam kotlety, obtoczyłam w bułce tartej i usmażyłam w dość głębokim oleju.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz